Kies het
juiste onderzoek

Quality Support is de enige organisatie in Nederland die alle onderzoeksmethodieken en de bijbehorende technologie in huis heeft om onderzoek te doen naar uw telefonische bereikbaarheid

Scherp
vanaf de start

Hoe ervaart uw klant de kwaliteit van uw dienstverlening? Wij onderzoeken het graag en helpen u met verbeteren.

Klantcontact
is topsport

Topprestaties leveren door doelgericht te trainen met een scherpe focus op meetbaar resultaat.

Hoort u bij
de top?

Wij zijn gespecialiseerd in het meten en verbeteren van onder andere de telefonische bereikbaarheid van organisaties volgens NEN 8878.
Het analyseren van onze gesprekken heeft ons veel inzicht gegeven en we kunnen nu werken aan de zwakke punten.
Teamleider outbound
Is een telefoononderzoek iets voor u?
Start de test

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Metingen klantcontact

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van uw klantcontacten haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info

QM-Tool: Professionalisering van uw kwaliteitsmonitoring

De QM-tool is een hulpmiddel om medewerkers te monitoren op de kwaliteit van de klantcontacten. Een eenvoudig hulpmiddel in ons dashboard. Coachingsgesprekken en analyses van daadwerkelijke klantcontactmomenten legt de coach of teamleider zelf vast in dit dashboard. Resultaten zijn inzichtelijk op team-, afdelings- of medewerkersniveau.

Een eenvoudige tool om de coaching van klantcontact performance van uw medewerker te borgen. Een volgende stap in de professionalisering van uw kwaliteitsmonitoring! Lees verder.

 

De kwaliteit van uw klantcontacten meten en verbeteren

Het is onze droom om van Nederland het meest klantgerichte land ter wereld te maken.

Onze missie is het daadkrachtig ondersteunen van uw organisatie bij het verbeteren van de kwaliteit van de klantcontacten. Excellente klantenservice maakt steeds vaker het verschil. Wij zijn specialist in het meten en verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten. Hoe ervaart uw klant de kwaliteit van het contact met uw organisatie? Hoe wordt er bij uw organisatie met klanten omgegaan? Wij onderzoeken het graag voor u.

 

De ultieme klantervaring is het nieuwe concurrentievoordeel.

Kijk hier hoe wij dit aanpakken of lees meer over onze praktijkvoorbeelden. Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij gaan met veel plezier een goed gesprek met u aan over klantcontact in uw organisatie met uw eigen specifieke wensen en eisen. Maak gebruik van onze expertise.

lees verder

Verbinding maken: bijdrage leveren aan de gezondheid van anderen?

Een goedkope manier om bij te dragen aan de gezondheid van anderenDe kosten voor de gezondheidszorg rijzen de pan uit. De premie wordt steeds hoger. Een oorzaak van ziekte is de toegenomen hoeveelheid stress die mensen ervaren. Tijdens een werkdag moeten steeds meer taken worden uitgevoerd. Werk en privé lopen door elkaar, doordat mensen hun werk mee naar huis nemen en/of via hun telefoon bereikbaar en verbonden blijven. Je telefoon als tijdverdrijf gebruiken, veroorzaakt eerder meer stress dan minder. Hoe kan jij, gratis nog wel, een bijdrage leveren aan het gezond houden van jezelf...

lees verder

Verbinding maken: een must!

Kijk eens goed naar deze foto. Voor mij een fantastische symboliek van ‘verbinding maken’. Het plantje (levend materiaal) doet zijn uiterste best om in contact te komen met het prikkeldraad (dood materiaal). Het prikkeldraad is koud, ge(ver)draaid staal, er zitten scherpen punten aan. En toch doet het plantje zijn uiterste best om in contact te komen, om verbinding te maken, het draait zich om de ander heen.Wanneer we naar onze metingen (telefonie) kijken dan zien wij dat er in 2018 in slechts 49% van de gevallen empathie, interesse of betrokkenheid wordt getoond. In 78% van de...