Een slechte klantbehandeling kost u uw reputatie!
Submenu

Goed klantcontact is waardevol

Wie kent het niet: er wordt óf niet opgenomen óf men moet heel lang wachten, om na vier keer te zijn doorverbonden te horen dat de gevraagde persoon lunchen is of in vergadering zit. Dan maar een e-mail sturen en na twee dagen nog geen antwoord. Dat wilt u uw klanten of prospects toch niet aandoen? Dit heeft ontevreden klanten tot gevolg. U mist dan new business, creëert  een hoog klant verloop en minder opbrengsten door het niet kunnen toepassen van cross- en upsell mogelijkheden.

 

Kwaliteit van de klantcontacten

Wij helpen u de kwaliteit van de klantcontacten binnen uw organisatie in kaart te brengen en (zo nodig) te optimaliseren. Een onderzoek naar uw telefonische bereikbaarheid doen wij met behulp van mystery calls en technische metingen. Na het onderzoek krijgt u van ons een gedegen advies over een eventueel verbeterproces. Het verbeterprogramma kunnen we ook nog eens voor u uitvoeren.

 

Wat is service?

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Metingen klantcontact

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van uw klantcontacten haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

E-learning

Bij e-learning leer je online. Op ieder moment van de dag en op iedere plek kun je inloggen en aan de slag gaan. De leerstof ‘knippen’ we op en bieden we aan in modules. Iedere module bestaat uit 5 tot 10 thema’s. De tijd die je met een thema bezig bent, is gemiddeld 18 minuten. Een thema sluit je af met een toets om te kijken of de aangeboden leerstof ook duidelijk is. Na afronding van een of meerdere modules ontvang je een certificaat. De e-learning sluit naadloos aan op onze trainingen en metingen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info