Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij gaan met veel plezier een goed gesprek met u aan over klantcontact.



Submenu

Contact met Quality Support

Wij zijn specialist in het meten en verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten.

Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij gaan met veel plezier een

goed gesprek met u aan over klantcontact in uw organisatie met uw eigen specifieke

wensen en eisen. Maak gebruik van onze expertise.

 

Quality Support BV

Keerweer 14, 6862 CE Oosterbeek

085 - 890 0 390​​​​

info@quality-support.nl

contactformulier

 

Kamer van Koophandel te Utrecht 30192231

BTW nummer NL812840963B01

IBAN: NL03RABO 0315569034

 

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Metingen klantcontact

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van uw klantcontacten haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

E-learning

Bij e-learning leer je online. Op ieder moment van de dag en op iedere plek kun je inloggen en aan de slag gaan. De leerstof ‘knippen’ we op en bieden we aan in modules. Iedere module bestaat uit 5 tot 10 thema’s. De tijd die je met een thema bezig bent, is gemiddeld 18 minuten. Een thema sluit je af met een toets om te kijken of de aangeboden leerstof ook duidelijk is. Na afronding van een of meerdere modules ontvang je een certificaat. De e-learning sluit naadloos aan op onze trainingen en metingen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info