Betrouwbaar en innovatief toegepast onderzoek voor inzicht in uw performance en wat de klant van u verwacht.
Submenu

Onze missie

Daadkrachtig ondersteunen van uw organisatie bij het verbeteren van de kwaliteit van de klantcontacten.

 

Onze droom

Het is onze droom om van Nederland het meest klantgerichte land ter wereld te maken.

 

 

Wat wij doen?

Quality Support ondersteunt organisaties in het meten en verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten. Wij onderzoeken, meten, analyseren, adviseren en helpen u bij het verbeteren. Daarnaast heeft Quality Support een ruime ervaring opgebouwd in het succesvol ontwikkelen en implementeren van klantcontact strategieën. Kortom, we stellen vast wat er gebeurt (meten). Wij adviseren u op basis van de uitkomsten van de onderzoeken over mogelijke verbeteringen. Vervolgens helpen wij u om die verbeteracties uit te voeren. Daarna meten wij de resultaten van de verbeteracties, de cirkel is rond.

 

Onze kracht

Onze kracht zit in een ervaren team gemotiveerde mensen met veel kennis over klantcontact. Stuk voor stuk medewerkers met passie voor klantcontact. Daarnaast is de combinatie van gedegen onderzoek naar de huidige kwaliteit van het klantcontact, deskundig advies en onze krachtige verbeterprogramma's uniek in de markt.

 

Betrouwbare partner

Quality Support bestaat inmiddels meer dan 27 jaar en heeft zich in die tijd ontwikkeld en zeker ook bewezen tot een betrouwbare en innovatieve dienstverlener. Afspraken nakomen, meedenken en flexibiliteit kenmerken onze werkwijze.

 

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Metingen klantcontact

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van uw klantcontacten haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

E-learning

Bij e-learning leer je online. Op ieder moment van de dag en op iedere plek kun je inloggen en aan de slag gaan. De leerstof ‘knippen’ we op en bieden we aan in modules. Iedere module bestaat uit 5 tot 10 thema’s. De tijd die je met een thema bezig bent, is gemiddeld 18 minuten. Een thema sluit je af met een toets om te kijken of de aangeboden leerstof ook duidelijk is. Na afronding van een of meerdere modules ontvang je een certificaat. De e-learning sluit naadloos aan op onze trainingen en metingen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info