Wilt u weten wat de kwaliteit is van uw klantcontacten? Hoe goed uw telefonische bereikbaarheid is? Kent u de waardering van uw klanten? Meten is weten.
Submenu

Wat wilt u precies verbeteren of onderzoeken?

Ons specialisme is het meten en verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten. Dat is een smal en goed afgebakend terrein. Aan de andere kant verschillen klantprocessen in bedrijven enorm en is het van belang om uw onderzoeksdoelstellingen goed te formuleren om dan vervolgens de juiste meetmethode te kunnen kiezen. Vraag ons naar onze ervaring in uw branche. Vanzelfsprekend adviseren wij u hierin graag op basis van onze meer dan 25-jarige ervaring. Een korte opsomming van onze diensten.

 

Telefoon Kwaliteit Analyse

Een onderzoek naar de kwaliteit van het telefonisch visitekaartje van uw organisatie. Hoe bereikbaar en klantvriendelijk bent u? Klopt het beeld wat u er zelf van heeft? En niet de minst belangrijke vraag, wat vinden uw klanten er eigenlijk van? Gelukkig is het telefoongebruik en dus ook het omgaan met....  meer

 

Metingen klantcontact

Onderzoek en verbeteren gaan hand in hand. Quality Support houdt niet van dikke rapporten maar wel van scherpe analyses, waarmee de sterke en zwakke kanten van uw klantcontacten worden blootgelegd... meer

 

Trainen, coachen en business games

Voor Quality Support is meten en verbeteren onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarmee hebben wij tevens een borging voor het rendement van onze trajecten (zie ook het artikel ‘Trainen & Coachen met rendement’). Quality Support richt zich in de trainings- en coachingscycli op drie belangrijke pijlers: ... meer

 

Hospitality

Weet u hoe uw bezoeker uw gastvrijheid ervaart? Een optimale hospitality heeft te maken met een hartelijke en oprechte ontvangst. De gast ervaart een warm bad en voelt zich welkom. Quality Support bezoekt bedrijven fysiek en brengt de sterke en zwakke punten van de ontvanst van bezoekers in kaart. meer