Submenu

Training Hospitality

In deze training kijken we naar de basisvaardigheden die bij hospitality horen. Hoe geef je je bezoekers\gasten een welkom gevoel? Hoe geeft je ze een ervaring die ze niet snel vergeten en die ze koppelen aan jouw organisatie. We werken in deze training met de customer jouney die we samen met de deelnemers opstellen.

 

Doel

Professionele invulling geven aan optimale gastvrijheid binnen jouw organisatie. Basiskennis van hospitality leren kennen en toepassen. Inzicht verkrijgen in de customer journey van je organisatie.

 

Voor wie is dit een goede training?

Deze training is voor medewerkers die in hun functie bezig zijn met het ontzorgen en ontvangen van klanten (zowel intern als extern), cliënten en burgers. Medewerkers die dagelijks bezig zijn met anderen een gastvrij en welkom gevoel te geven. Die bezig zijn om hun klanten te faciliteren en te verrassen. Gastdame, gastheer, facilitair medewerker, receptioniste, service medewerker, servicemonteur etc.

 

Onderwerpen

Onderwerpen die tijdens deze training worden behandeld, zijn onder andere:

  • Wat is hospitality?
  • Professionele invulling geven aan optimale gastvrijheid.
  • Basiskennis van hospitality beheersen.
  • Vertaling maken van de kernwaarden naar hospitality.
  • Het opstellen van een customer journey.
  • Krachten en valkuilen van een customer journey bespreken.

 

Meer informatie?

Vul het contactformulier in.