Submenu

E-learning 'Op weg naar professioneel telefonisch klantcontact'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bij e-learning leert u online. Op ieder moment van de dag en op iedere plek kunt u inloggen en aan de slag gaan. E-learning kan zowel los als in combinatie met een face-to-face training worden ingezet. Door e-learning kunnen de basisprincipes van telefonie goed uitgelegd en getoetst worden.

 

Doel

Tijdens deze online telefoontraining leren de deelnemers de basis van de gesprekstechnieken voor het voeren van zakelijke telefoongesprekken.

 

De leerstof ‘knippen’ we op en bieden we aan in modules. Iedere module bestaat uit 5 tot 10 thema’s (hoofdstukken). De tijd die je met een thema bezig bent, is 12 tot 25 minuten. Een thema wordt afgesloten met een toets om te kijken of de aangeboden leerstof ook duidelijk is.

 

Onderwerpen

Er zijn momenteel 6 modules e-learning over telefonie:

1. Communicatie aan de telefoon.

2. Gespreksstructuur. 

3. Opnemen en doorverbinden.

4. LSD: luisteren, samenvatten en doorvragen.

5. Bereikbaarheid.

6. Klantgericht en zakelijk telefoneren.

 

Wilt u de thema's van de modules zien, klik dan hier voor een uitgebreide indeling.

 

Demo

Wilt u ervaren hoe de e-learning e-mail werkt? Vraag een demo aan.

 

Blended learning

We hebben een aanbod van combinatievormen van e-learning:

  • 4 modules telefonie en 4 modules e-mail.
  • 4 modules telefonie en vervolgens 1 uur (of meerdere) individule online training (via Teams MS.)
  • 4 modules telefonie en een analyse van 3 van jouw eigen telefoongesprekken.

Uiteraard staan wij open voor je verdere wensen.

 

Andere kanalen

Wij bieden ook E-learning e-mail aan.

E-learning op andere klantcontactkanalen is in ontwikkeling.

 

Meer informatie?

Lees onze leaflet of neem contact met ons op.