Submenu

Train de coach

Goede en de juiste vaardigheden zijn voorwaarden voor de kwaliteit en rendementsverhoging in het klantcontact. Om de medewerkers te ondersteunen in kwalitatief goede klantcontacten en te stimuleren in het ontwikkelen van de communicatieve vaardigheden is coachen een continuproces. In deze training leren we de deelnemers om aan de juiste knoppen te kunnen draaien om klantcontactmedewerkers naar een hoger niveau te brengen.

 

Eisen

Je hebt een aantal jaren ervaring als klantcontactmedewerker en beheerst de vaardigheden voor kwalitatief goed klantcontact die horen bij de diverse kanalen.

 

Doel

De opleiding Train de coach is ervoor bedoeld om:

  • Medewerkers te leren coachen op hun vaardigheden in klantcontact.
  • Medewerkers uit te dagen zich verder te ontwikkelen in de vaardigheden van hun klantcontact.
  • De kwaliteit van de telefoongesprekken met klanten binnen de organisatie te verbeteren en te waarborgen.

 

 

Voor wie is dit een goede training?

Deze opleiding coaching wordt modulair gegeven aan teamleiders, supervisors, mentoren, senior medewerkers en (startende) coaches en trainers. Deze werknemers binnen een organisatie moeten het voortouw te nemen in de kwaliteit van het klantcontact. 

 

Inhoud opleiding coaching

In de opleiding coaching gespreks- en e-mailvaardigheid leert u onder andere:

  • Proces van verslaglegging.
  • Frequentie en tijdsbesteding.
  • Rol van de coach.
  • Coachen op vorm en inhoud.
  • Kwaliteitsmonitoring
  • Implementatie.
  • Planning en bewaking.
  • Klantcontacten analyseren op basis van klantgerichtheid.
  • Feedback geven aan medewerkers.
  • Een werkplan opstellen.

 

Meer informatie?

Vul het contactformulier in.