Submenu

Training 'Op weg naar professioneel klantcontact via e-mail'

Doel

Deze training is ideaal voor een organistie die een klantgerichte e-mailtraining op maat zoekt. Tijdens deze training leren wij de deelnemers zakelijke e-mailberichten te schrijven die aansluiten bij de organisatie.

 

 

Voor wie is dit een goede training?

Deze training is voor medewerkers die dagelijks e-mailcontact hebben met klanten (intern en extern), cliënten en burgers. Medewerkers van een contactcenter, een servicedesk, helpdesk, kortom alle medewerkers die service bieden via e-mail. Receptioniste, secretaresse, officemedewerker, servicemedewerker, klantenservicemedewerker etc.

 

Onderwerpen

Het is belangrijk om vooraf vast te leggen welke 'tone of voice' en welke afspraken voor een zakelijke e-mail bij je organisatie passen.

 

  • Eerst denken dan typen.
  • Opbouw van een e-mail.
  • Belangrijkste spellingsregels.
  • Empathie tonen.
  • We werken met jouw persoonlijke en recente e-mails.
  • De aangereikte tips (over o.a. klantgerichtheid) pas je direct toe in je volgende e-mail.
  • Je krijgt persoonlijke aandacht en feedback op maat.
  • Tijdens de training maak je een Persoonlijk ActiePlan. De trainer geeft tips op welke manier je aan de punten in het Persoonlijk ActiePlan kan werken.

 

Meer informatie?

Lees ook onze leaflet of vul het contactformulier in.