Submenu

Training 'Op weg naar professioneel telefonisch klantcontact'

 

Doel

De training ‘Op weg naar professioneel telefonisch klantcontact’ helpt de medewerkers van service-afdelingen professioneel te telefoneren. 

 

Voor wie is dit een goede training?

Deze training is voor medewerkers die dagelijks telefonisch contact hebben met klanten (intern en extern), cliënten en burgers. Medewerkers van een contactcenter, een servicedesk, helpdesk, kortom alle medewerkers die service bieden aan de telefoon. Receptioniste, secretaresse, officemedewerker, servicemedewerker, klantenservicemedewerker.

 

Onderwerpen

Tijdens deze training gaan we onder andere in op:

  • Hoe gastvrij kom je over?
  • Geconcentreerd luisteren, samenvatten en doorvragen.
  • Wie heeft de leiding in het gesprek?
  • Omgaan met verschillende klanttypen.
  • Hoe onderbreek je zonder bot te worden?
  • Hoe komt de boodschap in één keer goed over?
  • Welke gesprekstechnieken zijn er om weerstand te voorkomen?
  • Hoe sluit je een gesprek professioneel af?

 

De trainer gebruikt praktijkvoorbeelden uit jouw organisatie. Wij werken het liefst met opgenomen gesprekken van de deelnemers. Dit levert gegarandeerd tips op die je direct kunt toepassen. Je maakt in de training een Persoonlijk ActiePlan waar je na de training mee aan de slag gaat.

 

Meer informatie?

Vul het contactformulier in.