Submenu

Trainingaanbod

Op deze pagina vindt u een overzicht met een aantal voorbeelden van trainingen die Quality Support aanbiedt. Wij zijn gespecialiseerd in het geven van effectieve trainingen voor professioneel klantcontact. Deze trainingen geven wij ‘in company’ en zijn heel makkelijk om te bouwen tot maatwerktrainingen, aangepast aan de wensen van uw organisatie. Quality Support heeft in haar aanbod ook e-learning.

 

Blended Learning

De combinatie van e-learning en face-to-face-trainingen is een heel krachtige en effectieve methode van trainen.

 

Telefonie

Bij elke training leert u specifieke communicatieve vaardigheden rond telefonie. Onze trainers hebben veel ervaring en kennis op het gebied van telefonisch klantcontact. Of het nu om telefonistes gaat of om contactcentermedewerkers. Zij helpen u in de trainingen om een hoger rendement te halen uit uw telefonische klantcontacten.

 

Wij bieden onder andere de volgende trainingen aan:

  • Op weg naar professioneel telefonisch klantcontact
  • Op weg naar een professionele telefonische klachtafhandeling
  • Op weg naar een professioneel salesgesprek
  • E-learning telefonie

 

E-mail

Tijdens de e-mailtrainingen van Quality Support ontwikkelen uw medewerkers schrijfvaardigheden waarmee ze efficiënt en klantgericht een zakelijke e-mail kunnen versturen. Het schrijven van een goede -email vraagt immers om specifieke communicatievaardigheden. Wij bieden onder andere de volgende trainingen aan:

  • Op weg naar professioneel e-mailcontact
  • E-learning e-mail

 

Chat

Tijdens de chattraining van Quality Support krijgen uw medewerkers het gereedschap om een prefssionele chatsessie te voeren, afgestemd op de 'tone of voice' van uw organisatie. Ook hier horen specifieke communicatievaardigheden bij.

 

Hospitality

Hospitality is bedoeld om het bezoek van de gasten aangenamer te maken. Zelfs meer dan aangenaam: hoe gaan we uw klanten verrassen? Tijdens deze training krijgen uw gastvrouwen en -heren of facilitaire medewerkers de handvatten om de gastvrijheid van uw organisatie naar een hoger niveau te brengen.

 

Train de coach

Een training speciaal ontwikkeld voor leidinggevenden en coaches. De deelnemers leren uw klantcontactmedewerkers te coachen met als doel de kwaliteit van de klantcontacten te verhogen.