Submenu

QM-tool

 

Medewerkers coachen op de kwaliteit van hun klantcontacten. Of dit contact nu via telefoon of chat of een ander kanaal verloopt. U voert regelmatig coachgesprekken met uw medewerker en legt hier zaken over vast. Quality Support heeft een QM-tool ontwikkeld waarin u uw medewerkers kunt monitoren. De tool is bruikbaar voor alle klantcontactkanalen. Digitaal in een dashboard wordt de coaching opgeslagen. Eenvoudig, overzichtelijk en alles bij elkaar, van coachverslag tot geanalyseerd gesprek inclusief het betreffende bestand erbij. Zo snel bent u nog nooit van start gegaan!

 

Waarom deze QM-tool?

  • Eenduidige verslaglegging
  • Nooit meer zoeken naar verslagen
  • Duidelijk overzicht van coachgesprekken
  • Overal en altijd beschikbaar
  • Duidelijke rapportage op alle niveaus
  • Beheersbare investering
  • Eenvoudig genereren van data (Excel)
  • Inzicht in kwaliteit op medewerkersniveau
  • Onbeperkt aantal medewerkers
  • Snel vergelijk maken tussen teams/medewerkers

 

Demo

Geïnteresseerd? Wij geven graag een demo. Laat het ons weten!