Submenu
22 oktober 2018

Uitnodiging

 

Business Game Klant-erger-je-niet!

Klant-erger-je-niet! is een spelsimulatie waarbij het de doelstelling is om aan de klantwensen te voldoen én tegelijkertijd ook de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van ambassadeurs zijn de rode draad in de game. Opgedane inzichten worden gebruikt om actie te ondernemen in de eigen organisatie. Lees meer in onze leaflet.

 

Voor wie?

Voor beleidsmakers en managers binnen woningscorporaties

 

Wij nodigen je uit om mee te spelen deze middag. Ervaar zelf wat de toegevoegde waarde is van het inzetten van een game als hulpmiddel bij leren en veranderen.

 

Heb je interesse? Meld je dan nu aan!

 

Georganiseerd door?

Luisterpunt en Quality Support

 

 

 

Luisterpunt helpt organisaties om beter te luisteren naar hun klanten. Luisterpunt werkt vooral in opdracht van woningcorporaties, maar ook voor zorgorganisaties (verpleeghuiszorg, thuiszorg, verzorgingshuizen), welzijnsorganisaties, gemeenten en provincies.

 

 

Quality Support is gespecialiseerd in het meten en verbeteren van klantcontact. Quality Support heeft ervaring op alle klantcontactkanalen en heeft haar opdrachtgevers in alle branches bij zowel profit als nonprofit organisaties.

 

Wanneer, hoe laat en waar?

Wanneer?

januari 2019

 

Tijdstip?

13.30 uur - 17.30 uur

 

Waar?

Ede

 

Inschrijven?

Via ons contactformulier. Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

 

 

 
Nieuwsbericht delen