Submenu
lees verder

In één keer goed; first time fix

In onze beleving is dit onderwerp in Nederland altijd al ver onderbelicht gebleven. Met de focus op kwantitatieve doelen en servicelevels lijkt de interesse voor de kwaliteit van de telefoongesprekken niet erg groot. Onderdeel van deze kwaliteit is dat je direct in het gesprek het juiste antwoord geeft. Door een......

lees verder

Spiegeltje, spiegeltje...

“Daily, I become more” (Tony Robbins) Een veelgehoorde zin in ons dagelijks leven is “Ik heb geen tijd, ik heb het druk, ik heb er geen tijd voor..”. In onze huidige maatschappij gaan we te snel aan onze tijd voorbij. We nemen nauwelijks een moment om gebeurtenissen te......

lees verder

Chatten? Ja doen!

De chat waar we het hier over gaan hebben gaat over de live-chat. Je komt op een site terecht, bijvoorbeeld een contactpagina van een organisatie. Daar bevindt zich een knop om te chatten met een medewerker. Dit kan ook proactief zijn, je bent aan het zoeken naar iets en daar verschijnt een pop-up in beeld waarin......