Submenu
lees verder

Spiegeltje, spiegeltje...

“Daily, I become more” (Tony Robbins) Een veelgehoorde zin in ons dagelijks leven is “Ik heb geen tijd, ik heb het druk, ik heb er geen tijd voor..”. In onze huidige maatschappij gaan we te snel aan onze tijd voorbij. We nemen nauwelijks een moment om gebeurtenissen te......

lees verder

Chatten? Ja doen!

De chat waar we het hier over gaan hebben gaat over de live-chat. Je komt op een site terecht, bijvoorbeeld een contactpagina van een organisatie. Daar bevindt zich een knop om te chatten met een medewerker. Dit kan ook proactief zijn, je bent aan het zoeken naar iets en daar verschijnt een pop-up in beeld waarin......

lees verder

Samenvatten van de klantvraag

Hoe vaak gebeurt het niet dat een telefoongesprek ontspoort omdat de klantvraag niet duidelijk is? De medewerker doet een aanname wat de klantvraag is, maar verifieert dit niet. Of de medewerker hoort de klantvraag, maar later blijkt dat de klant iets anders bedoelt. Het gevolg is dat het gesprek lang duurt.......