Submenu
lees verder

Wat drijft jou wat drijft mij?

Wat was het toch waarom onze samenwerking niet echt van de grond kwam? Iedere keer weer vervelende discussies over onze prijsstelling. En altijd weer onenigheid over de manier waarop ik onze collega's aanstuurde. Zelfs discussies over de inrichting van onze gemeenschappelijke kamer. Waar moest de lamp staan ten......

lees verder

Meten van klantcontact

Quality Support houdt zich al ruim 27 jaar bezig met het meten van klantcontact. Onlangs, op de Dag van de Klantgerichte Overheid, hebben we een praktijkcase uitgewerkt over het meten van klantcontacten. Dit deden we samen met Erik van Sierenberg de Boer, operational manager bij het 24/7 contactcenter van het......

lees verder

Vakantie! Maar wie helpt jouw klanten?

Eindelijk vakantie! Je sluit de kantoordeur achter je. Heb je gedacht aan je afwezigheidsmelder in je mailbox? En hoe zit het met je voicemail?De ervaring leert dat de e-mail afwezigheidsberichten vaak slordig zijn en fouten bevatten. De reden hiervan kunnen we allemaal bedenken. Het is op het allerlaatste moment in......