Submenu
lees verder

Grote zorg om de zorg

We zien in de zorg steeds meer consulten, contacten via andere kanalen dan de face-to-facegesprekken. Daarnaast verandert de patiënt. Dit vereist andere vaardigheden. Wat doet de zorg hiermee?Een aantal feiten op een rij:Sinds 1 januari 2018 worden e-consulten vergoed, beeldbellen, belconsult, via messenger en......

lees verder

Inwerken nieuwe medewerkers

Organisaties nemen nog steeds nieuwe medewerkers aan, ‘de winkel blijft immers open tijdens de verbouwing’. We zien nubij klanten dat het best lastig is om nieuwe medewerkers in te werken.Er wordt nog veel van huis uit gewerkt en dat zal voorlopig nog wel zo blijven, zeker na het laatste advies van het......

lees verder

De tijd van excuses is voorbij

Hoewel ik jeuk krijg van deze term, past ‘het nieuwe normaal’ wel prima bij mijn stellingname.Het lijkt erop dat organisaties niet de impact (willen) zien van wat de gevolgen zijn van onbereikbaarheid en slechte service.Afgelopen week heb ik een aantal maal met mijn bank gebeld. Voordat ik iemand aan de......