Submenu
lees verder

'Klanten aan het woord': RDW

'Klantcontact is topsport' is een van de slogans van Quality Support. Met deze slogan begint ook de presentatie van de resultaten van het jaarlijkse Bereikbaarheidsonderzoek bij de RDW. Met behulp van deze metafoor proberen we de aandacht te krijgen van RDW-collega’s voor goed en prettig klantcontact.......

lees verder

'Klanten aan het woord': gemeente Dordrecht

Een bereikbaarheidsonderzoek naar de kanalen telefonie, chat en WhatsApp. Sinds 2016 verzorgt de gemeente Dordrecht voor 5 gemeenten binnen Dienstverlening Drechtsteden het eerstelijns klantcontact. Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Sliedrecht en Zwijndrecht behoren hiertoe. De gemeente Dordrecht......

lees verder

Monitoren van kwaliteit: Tunnelvisie?

In gesprekken met onze klanten merken we dat coaches en teamleiders regelmatig met een dilemma zitten. Ze zijn druk met het verbeteren van de servicegesprekken, service mails, chats- en WhatsApp-sessies. Binnen de organisatie is bepaald wat belangrijk is in het klantcontact en daar worden medewerkers op gecoacht. En......