Submenu
lees verder

Kwaliteit e-mail minder aandacht?

In service omgevingen maken we steeds minder gebruik van e-mail. Veel organisaties zeggen: afschaffen! Dan denk je dat voor wat er nog overblijft meer aandacht is. Grapje! De kwaliteit van servicemails is slecht. De cijfers liegen er niet om. Zo heeft slechts 1 op de 5 e-mails volledig correct taalgebruik. En ook in......

lees verder

Gesprekskwaliteit behoorlijk onder de norm

Wanneer we kijken naar de resultaten over 2017 wat betreft de telefonische gesprekskwaliteit, dan moet er nog een flinke slag gemaakt worden. De basis is niet op orde. We zijn het er inmiddels wel over eens dat drie keer de klantnaam noemen in een gesprek veel minder impact heeft dan empathie, interesse en......

lees verder

Persbericht Telefonische bereikbaarheid 2017

Eén op drie klanten voelt zich niet geholpen. OOSTERBEEK, 20180305 -- De telefonische bereikbaarheid van organisaties in Nederland is in 2017 verslechterd ten opzichte van het jaar daarvoor. Dat blijkt uit onderzoek van Quality Support BV op basis van ruim 15.000 mystery calls in 2017. Belangrijkste......