Submenu
lees verder

Klant aan het woord: Gemeente Wijchen

Gemeente Wijchen vindt dienstverlening belangrijk. Inwoners hebben om verschillende redenen contact met een gemeente. Bijvoorbeeld bij het aanvragen van een paspoort, een bouwvergunning of een uitkering. Daarom moet onze dienstverlening goed zijn via verschillende kanalen zoals de balie, online, telefonisch en via......

lees verder

2018: Beleving en echt contact maken

In 2018 gaan we van start met de Quality Support Belevingsmeter. Deze Belevingsmeter zetten wij in op alle klantcontactkanalen en bestaat uit 5 indicatoren. Met deze Belevingsmeter meten we 'zachte criteria' en de mate van 'echt contact' met de klant. Voor een deel een subjectieve beoordeling. Het......

lees verder

Compliment van 2017

30-01-2018 - Klant aan het woord: Gemeente Wijchen 30-01-2018 - 2018: Beleving en echt contact maken 30-01-2018 - Compliment van 2017 11-12-2017 - Klant aan het woord: Veiligheidsregio Fryslân 01-11-2017 - Kijkje achter de schermen 01-11-2017 - E-mail? Afschaffen! ......