Submenu
lees verder

Gesprekskwaliteit in Nederland 2019

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. We meten op alle kanalen, zo ook op het kanaal telefonie. De cijfers zijn gebaseerd op circa 5.000 telefoongesprekken uit 2019. Alle meetpunten zijn vooraf duidelijk gedefinieerd, zodat objectiviteit zoveel mogelijk gewaarborgd is.Gelukkig is dit geen......

lees verder

E-mailkwaliteit in Nederland 2019

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. We meten op alle kanalen, zo ook op het kanaal e-mail. De cijfers zijn gebaseerd op circa 3.000 e-mails die we in 2019 geanalyseerd hebben. Het gaat hier over metingen in Service Centers. Alle meetpunten zijn vooraf duidelijk gedefinieerd, zodat......

lees verder

Telefonische bereikbaarheid in Nederland 2019

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. We meten op alle kanalen. Daarnaast voeren we onderzoeken uit naar telefonische bereikbaarheid van organisaties. Dit doen we door middel van mystery calling. We kruipen in de huid van de klant en beleven op deze manier wat de klanten ook beleven.Welke......