Submenu
lees verder

De tijd van excuses is voorbij

Hoewel ik jeuk krijg van deze term, past ‘het nieuwe normaal’ wel prima bij mijn stellingname.Het lijkt erop dat organisaties niet de impact (willen) zien van wat de gevolgen zijn van onbereikbaarheid en slechte service.Afgelopen week heb ik een aantal maal met mijn bank gebeld. Voordat ik iemand aan de......

lees verder

E-learning

Bij e-learning leer je online. Op ieder moment van de dag en op iedere plek kun je inloggen en aan de slag gaan. De leerstof ‘knippen’ we op en bieden we aan in modules. Iedere module bestaat uit 5 tot 10 thema’s. De tijd die je met een thema bezig bent, is gemiddeld 18 minuten. Een thema sluit je......

lees verder

Gesprekskwaliteit in Nederland 2019

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. We meten op alle kanalen, zo ook op het kanaal telefonie. De cijfers zijn gebaseerd op circa 5.000 telefoongesprekken uit 2019. Alle meetpunten zijn vooraf duidelijk gedefinieerd, zodat objectiviteit zoveel mogelijk gewaarborgd is.Gelukkig is dit geen......