Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

De DISC-methodiek: een zeer waardevol instrument!

Binnen Quality Support werken we al ruim 10 jaar met de DISC-methodiek en we zijn nog steeds enthousiast. In die 10 jaar hebben we een flinke ontwikkeling meegemaakt in deze methodiek. We gebruiken DISC inmiddels in allerlei vormen, maar daarover straks meer. Waarom zijn wij zo enthousiast? Dit komt omdat we dit......

lees verder

Quality Support goes MapsTell

MapsTell hebben we als nieuw instrument toegevoegd aan onze dienstverlening. We zetten dit in voor de DISC-methode zoals hierboven al uitgelegd. We hebben met een deel van ons team al aan den lijve ondervonden wat MapsTell is en we zij erg enthousiast. Het is een werkvorm die goed te gebruiken is in teams op elk......

lees verder

Quality Support klaar voor de GPDR

Vanaf 25 mei 2018 moet elke organisatie voldoen aan de General Data Protections Regulations (GDPR). Quality Support heeft de ambitie compliant te zijn met elke relevante wet- en regelgeving, dus ook met de GDPR. De privacy regelgeving is nieuw en vraagt expertise. Hiervoor hebben wij een externe adviseur in de arm......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality Check

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie.

Meer info