Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

Je stem als telefonisch visitekaartje

Aan de telefoon heb je je stem nodig om je klanten te woord te staan. Je stemgebruik bepaalt voor een belangrijk deel hoe je overkomt. De ander ziet je niet, dus jouw stem doet voor een groot deel het werk. Door middel van jouw stem vormt de ander zich heel snel een beeld van jou. Je stem kan het verschil maken, je......

lees verder

Waarom servicemedewerkers niet empathisch genoeg zijn

In service omgevingen doen we in Nederland ons uiterste best om medewerkers te leren empathisch, betrokken en oprecht geïnteresseerd te zijn. Het wil alleen nog steeds niet echt lukken. Ook dit jaar constateren wij uit onze onderzoeken (2018) dat het slechts in 49% van de klantcontacten wel lukt. Werk aan de......

lees verder

Persbericht: Telefonische bereikbaarheid organisaties in 2018

Eén op vier klanten voelt zich niet geholpen OOSTERBEEK, 20192603 -- De telefonische bereikbaarheid van organisaties in Nederland is in 2018 licht verbeterd ten opzichte van het jaar daarvoor. Dat blijkt uit onderzoek van Quality Support BV op basis van ruim 15.000 mystery calls in 2018. Belangrijkste......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Metingen klantcontact

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van uw klantcontacten haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info