Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

De basis op orde krijgen?

Het artikel van Jan Roelof Steenbergen op LinkedIn (Basis nog niet op orde…) drukte me weer met de neus op de feiten. We besteden veel tijd, geld en energie aan de klantbeleving en innovatie. Je onderscheiden in Klantbeleving is vaak de enige manier om concurrentievoordeel op te bouwen. Maar je kunt je ook......

lees verder

Vakantie! Maar wie helpt jouw klanten?

Eindelijk vakantie! Je sluit de kantoordeur achter je. Heb je gedacht aan je afwezigheidsmelder in je mailbox? En hoe zit het met je voicemail? De ervaring leert dat de e-mail afwezigheidsberichten vaak slordig zijn en fouten bevatten. De reden hiervan kunnen we allemaal bedenken. Het is op het allerlaatste moment......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Metingen klantcontact

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van uw klantcontacten haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info