Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

Chatten? Ja doen!

14-11-2018 - Chatten? Ja doen! 08-11-2018 - Samenvatten van de klantvraag 22-10-2018 - Demo Klant-erger-je-niet 08-10-2018 - Waarom telefonische bereikbaarheid meten? 09-10-2018 - Groot succes: Dag Klantgerichte overheid 2018 05-09-2018 - 'Klanten aan het......

lees verder

Samenvatten van de klantvraag

Hoe vaak gebeurt het niet dat een telefoongesprek ontspoort omdat de klantvraag niet duidelijk is? Medewerker doet een aanname wat de klantvraag is, maar verifieert dit niet. Of medewerker hoort de klantvraag, maar later blijkt dat de klant iets anders bedoelt. Het gevolg is dat het gesprek lang duurt. Medewerker en......

lees verder

Demo Klant-erger-je-niet

Uitnodiging Business Game Klant-erger-je-niet! Klant-erger-je-niet! is een spelsimulatie waarbij het de doelstelling is om aan de klantwensen te voldoen én tegelijkertijd ook de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info