Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

E-mail? Afschaffen!

Dit is wat ik de laatste tijd steeds meer om mij heen hoor. Schrap e-mail uit jouw ‘omnichannel klantcontact wereld’. Wanneer je klanten via alle andere kanalen goed bedient dan zal jouw klant er alleen maar goed (beter) mee geholpen zijn. Afhandelen van e-mailverkeer was, is en blijft een worsteling.......

lees verder

Kijkje achter de schermen

Loopt het in uw organisatie altijd gesmeerd? Tijdens een onderzoek kan er veel mis gaan. Voorbereiding, afstemming, communicatie en teamwork, allemaal elementen die meespelen. Wij nemen u mee in wat er gebeurt op het moment dat u ons inschakelt voor een onderzoek. Wat vindt plaats achter de schermen? Niet alleen......

lees verder

Spelen in de baas zijn tijd...

Na afloop van weer een enerverende game 'Klant-erger-je-niet' kwam een van de deelnemers naar mij toe en zei: "Ron ik werk hier nu al 13 jaar, maar ik heb nog nooit zo hard gelopen als vandaag. Dat heb jij toch maar mooi voor elkaar gekregen met deze game." Het spelen van games werkt echt! De......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality Check

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie.

Meer info