Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

In één keer goed; first time fix

In onze beleving is dit onderwerp in Nederland altijd al ver onderbelicht gebleven. Met de focus op kwantitatieve doelen en servicelevels lijkt de interesse voor de kwaliteit van de telefoongesprekken niet erg groot. Onderdeel van deze kwaliteit is dat je direct in het gesprek het juiste antwoord geeft. Door een......

lees verder

Chatten? Ja doen!

De chat waar we het hier over gaan hebben gaat over de live-chat. Je komt op een site terecht, bijvoorbeeld een contactpagina van een organisatie. Daar bevindt zich een knop om te chatten met een medewerker. Dit kan ook proactief zijn, je bent aan het zoeken naar iets en daar verschijnt een pop-up in beeld waarin......

lees verder

Spiegeltje, spiegeltje...

“Daily, I become more” (Tony Robbins) Een veelgehoorde zin in ons dagelijks leven is “Ik heb geen tijd, ik heb het druk, ik heb er geen tijd voor..”. In onze huidige maatschappij gaan we te snel aan onze tijd voorbij. We nemen nauwelijks een moment om gebeurtenissen te......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie. Streven naar een 9+ klantbeleving?

Meer info