Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

'Klanten aan het woord': gemeente Dordrecht

Een bereikbaarheidsonderzoek naar de kanalen telefonie, chat en WhatsApp. Sinds 2016 verzorgt de gemeente Dordrecht voor 5 gemeenten binnen Dienstverlening Drechtsteden het eerstelijns klantcontact. Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Sliedrecht en Zwijndrecht behoren hiertoe. De gemeente Dordrecht......

lees verder

Monitoren van kwaliteit: Tunnelvisie?

In gesprekken met onze klanten merken we dat coaches en teamleiders regelmatig met een dilemma zitten. Ze zijn druk met het verbeteren van de servicegesprekken, service mails, chats- en WhatsApp-sessies. Binnen de organisatie is bepaald wat belangrijk is in het klantcontact en daar worden medewerkers op gecoacht. En......

lees verder

De DISC-methodiek: een zeer waardevol instrument!

Binnen Quality Support werken we al ruim 10 jaar met de DISC-methodiek en we zijn nog steeds enthousiast. In die 10 jaar hebben we een flinke ontwikkeling meegemaakt in deze methodiek. We gebruiken DISC inmiddels in allerlei vormen, maar daarover straks meer. Waarom zijn wij zo enthousiast? Dit komt omdat we dit......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality Check

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie.

Meer info