Wij nodigen u graag uit om het eens te ervaren, geen verhalen of veel theorie maar gewoon doen in de praktijk, dat overtuigt pas.
Submenu

Wij nodigen u graag uit.

 

 

 

 

 

 

 

 

Business game: Klant-erger-je-niet!
Doelgroep: Beleidsmakers en managers binnen woningcorporaties
Wanneer: 24 januari 2019, de middag
Waar: Ede
Kosten: Geen

 

Op 24 januari gaan wij met vertegenwoordigers van een aantal woningcorporaties de business game Klant-erger-je-niet spelen. Quality Support organiseert deze middag samen met Luisterpunt. Wij nodigen je uit om mee te spelen deze middag. Ervaar zelf wat de toegevoegde waarde is van een business game.

 

Klant-erger-je-niet is een interactieve workshop in klantgericht handelen in de vorm van een business game. Deze workshop is bij uitstek geschikt om medewerkers, beleidsmakers en managers het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren en de inzichten te gebruiken om actie te ondernemen in de eigen organisatie.

 

Ja, ik ben geïnteresseerd.

Voor- en achternaam *
Bedrijfsnaam *
E-mailadres *
Telefoonnummer *
Ik heb een vraag over: *











Reactie of uw vraag
spam bescherming *
* verplicht