Rijdt u op kop van het peleton?

Test of een telefoononderzoek zinvol en nuttig is.
Doe de test....

Krijgt u weleens klachten of opmerkingen van uw klanten over uw telefonische bereikbaarheid? *
Krijgt u weleens klachten of opmerkingen van uw medewerkers of relaties over de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie? *
Heeft u intern last van het feit dat telefonistes of secretaresses mopperen over de bereikbaarheid van collega's? *
Hoort u binnen uw organisatie regelmatig rinkelende telefoons op de afdelingen? *
Klagen uw medewerkers over een te hoge telefoondruk? *
Krijgt u soms aanvragen voor technische hulpmiddelen (bv draadloze telefoons) om hiermee de bereikbaarheid te verbeteren? *
In uw organisatie zijn heldere richtlijnen en afspraken over hoe om te gaan met de telefoon en die zijn bij alle medewerkers bekend? *
Gaat u binnenkort uitbreiden of van locatie veranderen? *
Overweegt u uitbreiding of aanschaf van een nieuwe telefooncentrale? *
Maakt u gebruik van een contact center en wilt u zich hiermee onderscheiden van uw concurrenten? *
Maakt u gebruik van incentives of bonussen en is het telefoongebruik wel eens een kwaliteitsdoelstelling geweest? *
* verplicht
Wanneer is een Telefoon Kwaliteit Analyse zinvol
pdfWanneer is een Telefoon Kwaliteit Analyse zinvol.pdf

Netgemak Internetbureau