Telefoon Kwaliteit Analyse volgens NEN 8878

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw performance?

De kwaliteit van uw telefonisch visitekaartje

Klopt het beeld wat u er zelf van heeft? En niet de minst belangrijke vraag, wat vinden uw klanten er eigenlijk van? Gelukkig is het telefoongebruik en dus ook het omgaan met bellers objectief meetbaar in kaart te brengen door mystery shop onderzoeken.

 

Wie kent het niet....

Er wordt óf niet opgenomen óf men moet heel lang wachten, om na vier keer te zijn doorverbonden te horen dat de gevraagde persoon lunchen is of in vergadering zit. Dat wilt u uw klanten of prospects toch niet aandoen?

 

De meetmethodiek is door Quality Support zelf ontwikkeld en is reeds vele jaren op de Nederlandse markt. Vanuit ons specialisme veroverden wij al snel een leidende rol op dit gebied in Nederland. Quality Support is vaak een bekende naam bij bedrijven die het belang onderkennen van een goede opvang en verwerking van zowel binnenkomende als van interne telefoongesprekken. Uw telefoongebruik wordt vertaald naar marketing, dienstvaardigheid en klantgerichtheid. Telefonische effectiviteit en efficiency wordt op basis van mystery calling objectief gemeten.

 

Doe de online test

Hoewel het niet eenvoudig is om in het algemeen standaardregels aan te geven over wanneer het zinvol en nuttig is om een telefoononderzoek uit te laten voeren, zijn er een aantal geregeld terugkerende redenen te noemen. Klik  hier  om de checklist in te vullen.

 

Meten is weten

De performance van uw organisatie wordt feilloos in kaart gebracht. U geeft immers vele honderden keren per dag telefonisch uw visitekaartje af.

 

Is het wel belangrijk?

Optimaal telefoongedrag bewerkstelligt een optimale communicatie met uw klanten en prospects. Hierdoor wordt het ook mogelijk om de spontaan aandienende salesleads maximaal te benutten. Want let wel; 70 - 80% van alle eerste contacten met prospects komen telefonisch tot stand (bron: KPN Telecom). Daarnaast optimaliseert u uw professionele imago en de organisatie straalt een klantgerichte en dienstvaardige houding uit.

 

Nieuwsgierig?

Vraag nadere informatie aan of vul het onderzoeksadvies aanvraagformulier in en laat uw eigen telefoonkwaliteit analyseren.

 

Brochure lezen?

Klik op de brochure om er door heen te bladeren.

 

Informatie over onze telefoononderzoeken 2015

 

Onderstaand kunt u een korte introductievideo bekijken.

 


Netgemak Internetbureau