Ook wij leggen de lat hoog!

Wilt u weten wat de kwaliteit is van uw klantcontacten? Hoe goed uw telefonische bereikbaarheid is? Kent u de waardering van uw klanten? Laat uw organisatie doormeten.

   

Wat wilt u precies onderzoeken?

Ons specialisme is het meten en verbeteren van de kwaliteit van klantcontacten. Dat is een smal en goed afgebakend terrein. Aan de andere kant verschillen klantprocessen in bedrijven enorm en is het van belang om uw onderzoeksdoelstellingen goed te formuleren om dan vervolgens de juiste meetmethode te kunnen kiezen. Vraag ons naar onze ervaring in uw branche. Vanzelfsprekend adviseren wij u hierin graag op basis van onze 25-jarige ervaring. Een korte opsomming.

 

Telefoon Kwaliteit Analyse

Een onderzoek naar de kwaliteit van uw telefonisch visitekaartje van uw organisatie. Klopt het beeld wat u er zelf van heeft? En niet de minst belangrijke vraag, wat vinden uw klanten er eigenlijk van? Gelukkig is het telefoongebruik en dus ook het omgaan met....  meer

 

Branche Benchmarking

Branche Benchmark Klantcontact. Bij de presentatie van de resultaten van de door ons uitgevoerde bereikbaarheidsmetingen wordt vaak aan ons gevraagd: Hoe doen we het in vergelijking met de collega's uit onze branche? Om hier voortaan een...  meer

 

Contact Center Diensten

Geen dikke rapporten maar scherpe analyses. De eindverantwoordelijke consultant voor onze contact center diensten is Jos Mittelmeijer. Hij heeft grote en kleine contact centers in binnen- en buitenland geadviseerd. Is ervaren, deskundig en pragmatisch in...  meer

 

Trainen, coachen en business games

Voor Quality Support is meten en verbeteren dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarmee hebben wij tevens een borging voor het rendement van onze trajecten (zie ook het artikel ‘Trainen & Coachen met rendement’). Quality Support richt zich in de trainings- en coachingscycli op drie belangrijke pijlers: ... meer

 

Assessments

Quality Support beschikt over een professioneel Assessment Center, specifiek gericht op teamleiders, de eerste laag leidinggevenden, binnen front, mid- en back-office omgevingen. Wij willen hiermee afdelingsmanagers en HR managers  ondersteunen in een kwalitatief hoogwaardige selectie van teamleiders en een passende ontwikkeling van teamleiders. Meer.

Advies en ondersteuning

Praktijkgericht,  pragmatisch, helder en doelgericht, zijn belangrijke uitgangspunten voor ons advieswerk. Geen dikke rapporten maar scherpe analyses. Lees meer

 

Quality Support dienstenoverzicht 2014
pdfQuality Support dienstenoverzicht 2014.pdf

Netgemak Internetbureau