Hoe meten we de telefonische bereikbaarheid. Meten is weten, uw onderzoeksvraag bepaalt de methode.
Submenu

Wat wilt u precies onderzoeken?

Quality Support is de enige organisatie in Nederland die alle onderzoeksmethodieken en de bijbehorende technologie in huis heeft om onderzoek te doen naar de telefonische bereikbaarheid. Deze methoden zijn allemaal  geaccepteerd en goedgekeurd door de NEN 8878 norm Telefonische Bereikbaarheid. Dit betekent concreet dat wij u altijd het juiste onderzoek kunnen adviseren uitgaande van uw onderzoeksvraag. En zo investeert  u ook nooit meer dan strikt noodzakelijk.

 

Vier onderzoeksmethoden

Vier verschillende onderzoeken met steeds een andere doelstelling. De kernvraag voor ieder onderzoek is:  "wat wilt u leren van de uitkomsten?". Graag adviseren wij u in de juiste keuze voor het soort uit te voeren onderzoek. U krijgt de gewenste informatie en betaalt niet meer dan strikt noodzakelijk. Eenvoudig als het eenvoudig kan en diepgravend als het moet. Hieronder ziet u schematisch de vier basisonderzoeken met de kernvraag.

Al onze methoden zijn geschikt voor NEN 8878 Certificering of Euopean Contact Center Standard Certificering.