Een slechte klantbehandeling kost u uw reputatie!
Submenu

Goed klantcontact is waardevol

Wie kent het niet: er wordt óf niet opgenomen óf men moet heel lang wachten, om na vier keer te zijn doorverbonden te horen dat de gevraagde persoon lunchen is of in vergadering zit. Dan maar een e-mail sturen en na twee dagen nog geen antwoord. Dat wilt u uw klanten of prospects toch niet aandoen? Dit heeft ontevreden klanten tot gevolg. U mist dan new business, creëert  een hoog klant verloop en minder opbrengsten door het niet kunnen toepassen van cross- en upsell mogelijkheden.

 

Kwaliteit van de klantcontacten

Wij helpen u de kwaliteit van de klantcontacten binnen uw organisatie in kaart te brengen en (zo nodig) te optimaliseren. Een onderzoek naar uw telefonische bereikbaarheid doen wij met behulp van mystery calls en technische metingen. Na het onderzoek krijgt u van ons een gedegen advies over een eventueel verbeterproces. Het verbeterprogramma kunnen we ook nog eens voor u uitvoeren.

 

Wat is service?

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info