Samen bepalen we wat u uit het onderzoek wilt leren!
Submenu

Helder onderzoeksdoel

De onderzoeksdoelstellingen worden in overleg met de opdrachtgever gedefinieerd. Specifieke eisen of wensen bespreken we van te voren. De werkwijze en de rapportering sluiten daar volledig op aan. Dit zijn de vaakst genoemde doelstellingen.

 

De basisdoelstellingen zijn als volgt te omschrijven

  • inzicht in de kwaliteit, de efficiency en de effectiviteit van het telefoonverkeer
  • bewustwording van de sterke en zwakke kanten van de telefonische communicatie
  • inzicht in het gebruik van de beschikbare techniek en faciliteiten
  • inzicht in de klantvriendelijkheid en de dienstvaardigheid in het algemeen
  • kijk op eventuele knelpunten
  • Als 0-meting om een eventueel verbeterprogramma te kunnen toetsen op effectiviteit

 

 

Brochure lezen?

Klik op deze link brochure lezen en u kunt online bladeren in onze informatie over de Telefoon Kwaliteit Analyse.