Meten is weten
Submenu

Telefoon Kwaliteit Analyse

Een onderzoek naar het telefonisch visitekaartje van uw organisatie.

 

Meten is weten

Maar geldt dit ook voor uw organisatie? En zo ja, welke gebieden dienen dan de meeste prioriteit te krijgen? Klopt het beeld wat u er zelf van heeft? En niet de minst belangrijke vraag, wat vinden uw klanten er eigenlijk van? Gelukkig is het telefoongebruik en dus ook het omgaan met bellers objectief meetbaar in kaart te brengen door mystery shop onderzoeken.

 

Zo worden bijvoorbeeld bereikbaarheid, snelheid van opnemen, meldteksten, wijze van doorverbinden en mate van dienstvaardigheid bij afwezigheid van personen op deze wijze helder in kaart gebracht. Een onderzoek laten uitvoeren is één ding, vervolgens met de uitkomsten gerichte maatregelen nemen is stap twee. In de afbeelding hieronder ziet u de belangrijkste aandachtsgebieden voor verbeteren.

 

 

Brochure lezen?

Klik op de afbeelding en u kunt online bladeren in onze informatie over de Telefoon

Kwaliteit Analyse.

Informatie over onze telefoononderzoeken 2012