Rijdt u op kop van het peloton?
Test of een telefoononderzoek zinvol en nuttig is.
Doe de test....
Submenu

Hoe is het gesteld met uw telefonische bereikbaarheid?

Doe de test en check of een onderzoek naar uw telefonische bereikbaarheid zinvol is. Hoewel het niet eenvoudig is om in het algemeen standaardregels aan te geven over wanneer het zinvol en nuttig is om een telefoononderzoek uit te laten voeren, zijn er een aantal geregeld terugkerende redenen te noemen.

 

 

Krijgt u weleens klachten of opmerkingen van uw klanten over uw telefonische bereikbaarheid? *
Krijgt u weleens klachten of opmerkingen van uw medewerkers of relaties over de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie? *
Heeft u intern last van het feit dat telefonistes of secretaresses mopperen over de bereikbaarheid van collega's? *
Hoort u binnen uw organisatie regelmatig rinkelende telefoons op de afdelingen? *
Klagen uw medewerkers over een te hoge telefoondruk? *
Krijgt u soms aanvragen voor technische hulpmiddelen (bv draadloze telefoons) om hiermee de bereikbaarheid te verbeteren? *
In uw organisatie zijn heldere richtlijnen en afspraken over hoe om te gaan met de telefoon en die zijn bij alle medewerkers bekend? *
Gaat u binnenkort uitbreiden of van locatie veranderen? *
Overweegt u uitbreiding of aanschaf van een nieuwe telefooncentrale? *
Maakt u gebruik van een contact center en wilt u zich hiermee onderscheiden van uw concurrenten? *
Maakt u gebruik van incentives of bonussen en is het telefoongebruik wel eens een kwaliteitsdoelstelling geweest? *
* verplicht
Wanneer is een Telefoon Kwaliteit Analyse zinvol?