Submenu
lees verder

Het verbeterpotentieel van klachtenmanagement

In de digitale wereld waarin wij leven zijn klanten machtiger dan ooit. Wanneer de klantervaring positief is, delen klanten hun ervaringen met vrienden, familie en bekenden, de ambassadeurs of fan. Dit kan weer nieuwe klanten opleveren. Helemaal gratis en voor niets. Maar wat gebeurt er als je geen positieve......

lees verder

Wilt u de mijne horen?

‘Het Nieuwe Werken’ is gelukkig niet meer weg te denken uit ons dagelijks bestaan en het geeft veel extra’s aan werkgevers en -nemers. Ontwikkelingen rondom de vaste werkplek, de organisatiestructuur en -cultuur, de managementstijl en niet te vergeten de mentaliteit van medewerker en diens......

lees verder

Pak de telefoon!

Uit onderzoek blijkt dat twee van de drie Nederlanders geregeld heen en weer mailen om verwarring op te lossen. Bijna de helft van de Nederlandse kantoormedewerkers vindt dat zij/hij te veel tijd kwijt is aan mail. Wij lopen in onze eigen praktijk dagelijks vaak tegen de vraag aan: Waarom pakt de medewerker niet de......