Submenu
lees verder

Tien verwachtingen van een klant

De eisen en wensen van klanten veranderen voortdurend. Verbetering van de dienstverlening leidt in eerste instantie tot waardering. Al snel treedt echter gewenning op en worden eisen bijgesteld: minder wordt niet meer geaccepteerd. De lat wordt voortdurend hoger gelegd. Kennis van de 10 ‘key’......

lees verder

Taart en Customer Experience

Taart en Customer ExperienceRare titel, waar gaat dat naar toe? Lees verder en ontdek dat het maken van een taart en een goede Customer Experience meer met elkaar te maken hebben dan je denkt.Vandaag de dag is de vraag vaak wie er eigenlijk over de klantervaring gaat. Marketing, klantenservice, de directie of een......

lees verder

Een beller is sneller

Een beller is snellerMailen is sneller, een mailtje is efficiënter, dan staat het maar zwart op wit. Zo zijn er veel redenen te bedenken waarom zoveel mensen mailen in plaats van bellen, binnen het bedrijf en daarbuiten. Bellen zit een beetje in het verdomhoekje. We bellen minder, we mailen, appen en messagen......