Submenu
lees verder

Klant aan het woord: Veiligheidsregio Fryslân

Vanuit de Veiligheidsregio Fryslân leveren we een bijdrage aan een gezond en veilig Fryslân. Dat doen we op betrokken, betrouwbare en professionele wijze vanuit de waarden: klantgericht, samenwerkend, nieuwsgierig en met eigenaarschap. Omdat wij nieuwsgierig waren op wat voor een wijze wij in dat kader......

lees verder

Kijkje achter de schermen

Loopt het in uw organisatie altijd gesmeerd? Tijdens een onderzoek kan er veel mis gaan. Voorbereiding, afstemming, communicatie en teamwork, allemaal elementen die meespelen. Wij nemen u mee in wat er gebeurt op het moment dat u ons inschakelt voor een onderzoek. Wat vindt plaats achter de schermen? Niet alleen......

lees verder

E-mail? Afschaffen!

Dit is wat ik de laatste tijd steeds meer om mij heen hoor. Schrap e-mail uit jouw ‘omnichannel klantcontact wereld’. Wanneer je klanten via alle andere kanalen goed bedient dan zal jouw klant er alleen maar goed (beter) mee geholpen zijn. Afhandelen van e-mailverkeer was, is en blijft een worsteling.......