Vandaag de dag kiest de klant het kanaal en dat is veel meer dan alleen telefonie of e-mail.
Submenu

Welke klantcontactkanalen meten wij?

De tijd is voorbij dat met een call center en een paar agents die ook e-mail beantwoorden we alle klanten tevreden konden stellen. De klant maakt de kanaalkeuze en het is aan u om voor een gelijkwaardige kwaliteit over alle kanalen te zorgen. In onze rol als mystery shopper kunnen we ook alle klantkanalen betrekken in onze onderzoeken. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.

 

 

 

Alle contactopties via de website, formulieren en beschikbare e-mailadressen.

 

 

 

Spraak in de vorm van telefonie, vast, mobiel, Skype. Zowel in inbound als outbound.

 

 

 

 

Tekstchat en waar beschikbaar ook videochat, vaak via de website.

 

 

 

 

SMS berichten en in toenemende mate ook WhatsApp berichten .

 

 

 

 

Back office in de vorm van een tweede lijn, al dan niet op basis van uigewerkte cases.

 

 

 

 

App's op mobiele apparaten, die snel en eenvoudig contact leggen met de klantenservice.

 

 

 

Alle social media met Twitter en Facebook als belangrijkste maar ook Google+, Instagram en Pinterest.