Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

Je ziet er fantastisch uit!

In mijn werk als trainer en coach breng ik vrouwen en mannen in contact met hun kwaliteiten en uitdagingen. Ik help ze enerzijds hun persoonlijke kracht te ontdekken en te ontwikkelen. Anderzijds leer ik ze omgaan met hun valkuilen om op die manier effectiever te zijn in hun werk. Regelmatig worden me vragen gesteld......

lees verder

Spelen in de baas zijn tijd...

Na afloop van weer een enerverende game 'Klant-erger-je-niet' kwam een van de deelnemers naar mij toe en zei: "Ron ik werk hier nu al 13 jaar, maar ik heb nog nooit zo hard gelopen als vandaag. Dat heb jij toch maar mooi voor elkaar gekregen met deze game." Het spelen van games werkt echt! De......

Beleving en echt contact? Of toch maar nietů
lees verder

Beleving en echt contact? Of toch maar nietů

Beleving, is dit wel een Nederlands begrip? Kennen wij het eigenlijk wel? Iets ervaren als een belevenis? Passie, echte hartstocht, zoals we deze mogelijk gezien en beleefd hebben tijdens onze vakantie? Soms lijkt het of wij Nederlanders nergens warm of koud van worden. Ligt het soms aan ons klimaat? Ligt de......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality Check

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie.

Meer info