Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

Warm bad of koude douche: hoe welkom zijn uw bezoekers?

Het is een natte, hele natte, dag in april. Ik ben op weg naar een zakelijke afspraak, maar ben duidelijk niet de enige onderweg. Drukdrukdruk, zo’n dag dat het filenieuws langer duurt dan Child In Time van Deep Purple. Maar gelukkig ben ik wel op tijd vertrokken, dus geen stress. Nog ruim op tijd kom ik aan......

lees verder

Het verbeterpotentieel van klachtenmanagement

In de digitale wereld waarin wij leven zijn klanten machtiger dan ooit. Wanneer de klantervaring positief is, delen klanten hun ervaringen met vrienden, familie en bekenden, de ambassadeurs of fan. Dit kan weer nieuwe klanten opleveren. Helemaal gratis en voor niets. Maar wat gebeurt er als je geen positieve......

lees verder

Pak de telefoon!

Uit onderzoek blijkt dat twee van de drie Nederlanders geregeld heen en weer mailen om verwarring op te lossen. Bijna de helft van de Nederlandse kantoormedewerkers vindt dat zij/hij te veel tijd kwijt is aan mail. Wij lopen in onze eigen praktijk dagelijks vaak tegen de vraag aan: Waarom pakt de medewerker niet de......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info