Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

Je? De tijd is nog niet helemaal rijp...

Wanneer ik de supermarkt binnenloop in mijn verfkleding en ongeschoren ben ik 'je'. 'U' is voor mijn kostuum. Wanneer ik dit bij de autodealer doe kom ik de eerste keer bij een collega terecht die verantwoordelijk is voor facilitaire zaken. In net pak krijg ik direct koffie en wordt er gevraagd......

lees verder

Het is weer 'Out-of-office' tijd

De vakantieperiode nadert. Elk jaar komen we er wel weer een paar tegen: van die quasi grappige out-of-officeberichten. Soms moet ik er kort om glimlachen, maar altijd blijft toch een ongemakkelijk gevoel hangen. Waarom toch?Het is vrijdagmiddag en bijna is het zover. Nog een paar uur ploeteren en dan lekker naar......

lees verder

Teamleider: een onderschatte rol!

Laten we eens starten met een suggestieve vraag: 'Voldoen uw teamleiders?' Kijk gewoon eens even goed in de spiegel en beantwoord vervolgens deze vraag. Niet de vraag of zij een voldoende beoordeling hebben gekregen. Nee, u start uw eigen bedrijf, wie van uw teamleiders neemt u dan mee? Tja, ik hoor u......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality Check

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie.

Meer info