Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

2018: Beleving en echt contact maken

In 2018 gaan we van start met de Quality Support Belevingsmeter. Deze Belevingsmeter zetten wij in op alle klantcontactkanalen en bestaat uit 5 indicatoren. Met deze Belevingsmeter meten we 'zachte criteria' en de mate van 'echt contact' met de klant. Voor een deel een subjectieve beoordeling. Het......

lees verder

Klant aan het woord: Gemeente Wijchen

Gemeente Wijchen vindt dienstverlening belangrijk. Inwoners hebben om verschillende redenen contact met een gemeente. Bijvoorbeeld bij het aanvragen van een paspoort, een bouwvergunning of een uitkering. Daarom moet onze dienstverlening goed zijn via verschillende kanalen zoals de balie, online, telefonisch en via......

lees verder

Compliment van 2017

Op dinsdag 23 januari werd Andres Delamore verrast tijdens zijn werk bij de Infodesk in het Stadskantoor van de gemeente Enschede. Andres was, zonder dat hij dit wist, voorgedragen door zijn manager Annelies Bouwman voor 'Het Compliment van 2017' van Quality Support. In het kader van het 25-jarig bestaan......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality Check

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie.

Meer info