Informatie, nieuws, tips en wetenswaardigheden uit de wereld van communicatie en klantcontact.
Submenu

Nieuws & Artikelen

 

Wij verzamelen nieuws op ons vakgebied, schrijven artikelen en delen die graag met u. Als u een bronvermelding toevoegt staat het u vrij deze teksten te gebruiken of te delen met anderen. Heeft u zelf ook interessante (niet commerciële) teksten of nieuws dan horen wij dat graag van u.

 

lees verder

Kwaliteit e-mail minder aandacht?

In service omgevingen maken we steeds minder gebruik van e-mail. Veel organisaties zeggen: afschaffen! Dan denk je dat voor wat er nog overblijft meer aandacht is. Grapje! De kwaliteit van servicemails is slecht. De cijfers liegen er niet om. Zo heeft slechts 1 op de 5 e-mails volledig correct taalgebruik. En ook in......

lees verder

Gesprekskwaliteit behoorlijk onder de norm

Wanneer we kijken naar de resultaten over 2017 wat betreft de telefonische gesprekskwaliteit, dan moet er nog een flinke slag gemaakt worden. De basis is niet op orde. We zijn het er inmiddels wel over eens dat drie keer de klantnaam noemen in een gesprek veel minder impact heeft dan empathie, interesse en......

lees verder

Persbericht

Eén op drie klanten voelt zich niet geholpen. OOSTERBEEK, 20180305 -- De telefonische bereikbaarheid van organisaties in Nederland is in 2017 verslechterd ten opzichte van het jaar daarvoor. Dat blijkt uit onderzoek van Quality Support BV op basis van ruim 15.000 mystery calls in 2017. Belangrijkste......

Telefoon Kwaliteit Analyse

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling. Hoe is het gesteld met uw telefonische performance? Wat kost slechte bereikbaarheid uw organisatie?

Meer info

Contact Center diensten

Geen dikke rapporten maar wel concreet onderzoek, waarmee de sterke en zwakke kanten van de contact center operatie haarscherp in beeld komen.

Meer info

Training
& Coaching

Trainingen en coaching die aansluiten bij het resultaat van het onderzoek en ook een meetbaar resultaat opleveren. De olie voor stroef lopende organisaties.

Meer info

Business games

Business games zijn veel effectiever dan presentaties en veel andere werkvormen. Doe eens mee aan een demo, zo kunt u zelf ervaren dat het een krachtige wijze van ervarend leren is. Lees over de 10 voordelen.

Meer info

Hospitality Check

Tijdens alle klantcontacten, via welk kanaal dan ook, ontstaat er een beleving over de kwaliteit van dat klantcontact. Dit is van grote invloed op het imago van de organisatie.

Meer info