Submenu

Advies


Zorginstelling

Na een zorgvuldige inventarisatie van de bestaande telefoniesystemen in 14 vestigingen en de bijbehorende abonnement- en beheerskosten bleek dat het vervangen van de totale telefonieomgeving door een VoIP installatie niet alleen veel meer functionaliteit leverde, maar dat dit ook nog eens mogelijk werd tegen veel lagere jaarlijkse kosten.

 

Internationale handelsmaatschappij

Met de opdracht om de kosten van telefonie terug te dringen en de reizende medewerkers te voorzien van Smartphones en Tablets is gestart met het inventariseren van de (vele) leveranciers en abonnementsvormen en bijbehorende tarieven. Door te kiezen voor één hoofdleverancier en eenduidige voorwaarden en tarieven werd de bezuinigingsdoelstelling ruimschoots gehaald en konden de medewerkers worden voorzien van de meest moderne hulpmiddelen.

 

Facilitair contact center

Op basis van een Contact Center Audit maakten we in opdracht van een klant van het contact center een sterkte / zwakte analyse van de operatie. De vele aanbevelingen werden planmatig en dus ook in de juiste volgorde geïmplementeerd, waardoor de kostprijs van de calls werd verlaagd door een verbeterde proceskwaliteit. Ziekteverzuim en verloop is teruggedrongen, de deskundigheid van de medewerkers en de klanttevredenheid maakten beiden forse sprongen omhoog.