Kennis delen, leren van elkaar, halen en brengen. Korte kennissessies met een hoog rendement.
Submenu

Let's share!

Ook in 2017 organiseren wij een aantal kennissessies met uiteenlopende onderwerpen die echter altijd een gemeenschappelijke noemer hebben namelijk: klantcontact. Wij organiseren deze sessies van ongeveer 2 uur centraal in Nederland met als starttijd 9.00 uur.

 

Doel

Doel van deze sessies is om in een informele sfeer één specifiek onderwerp te behandelen en daarover met de deelnemers het gesprek aan te gaan, ervaringen uit te wisselen en waar mogelijk best practices te ontdekken.

 

Feel free to join

Er zijn voor u geen kosten aan verbonden en u kunt desgewenst een collega meenemen. Wij verzorgen de croissants, de cupcakes, de jus d'orange en de koffie en thee. Per bijeenkomst zal één van de volgende onderwerpen aan bod komen.

 

Onderwerpen

  • Telefonische bereikbaarheid
  • Gesprekskwaliteit
  • Kwaliteit van e-mail verkeer
  • Knelpunten in klantcontact
  • Assessments

 

Mist u onderwerpen?

Mist u onderwerpen die voor u actueel zijn en die u een keer aan de orde zou willen stellen?
Laat het ons weten!

 

Uitnodiging

Let op onze nieuwsbrieven, daar vindt u de data, locaties en de onderwerpen.

 

Inschrijven voor de volgende sessie?

Klik op deze link.