Submenu

Deelnemers aan het woord

Enthousiaste deelnemers en klanten vertellen graag waarom ze blij worden van deze manier van leren. Het is anders, blijft beter hangen, is dynamischer en veel leuker dan eenrichtingsverkeer verhalen.

 

 

“Mijn deelname aan Klant-erger-je-niet" heeft mij positief verrast. De wijze waarop het team zich aanpaste aan de veranderende omstandigheden en soms grillige klantwensen was fenomenaal.”

Directeur verzekeringsmaatschappij

 

'Ik heb in 13 jaar dat ik hier werk nog nooit gerend op mijn werk, jij hebt dat voor elkaar gekregen”

Medewerker complimenteert spelleider

 

“Ik ben erg positief. Goed uitgedacht, flexibel opgezet, professioneel uitgevoerd. De game is voor diverse doelen in te zetten, zoals het verkrijgen van strategisch inzicht, teambuilding enz.”

Gosen Kram, Opleidingscoördinator, ING Retail / Callcenter

 

“Ik heb genoten van Klant-erger-je-niet. Knelpunten komen al na één spelronde duidelijk

naar voren.”

Ronald van der Meer, Manager Thuishemodialyse, Dianet Dialysecentra

 

“Ik heb het spelen van Klant-Erger-Je-Niet als zeer interessant en leerzaam ervaren, maar

vooral ook als erg leuk. Ik denk dat het een goed instrument is om te werken aan onderling begrip en teamwerk.”

Bibi van der Steen, Rochdale Onderhoud BV

 

“Draagvlak of commitment nodig? Kickoff voor CRM project?

‘Klant-erger-je-niet’ is een aanrader.”

Karin de Beer, Manager Klantexpertise, NS Hispeed

 

Ik ben van mening dat Customer Drive en boeiende manier is om je te verplaatsen in de klant en de telefonist/ baliemedewerker. Aangezien iedere deelnemer ook steeds actief is in de game was de “angst” voor falen helemaal verdwenen. Wat hierin ook meehielp was dat de inhoudelijke materie niet gericht was op onze bedrijven/ instanties waarvoor we werken. Ik vond dat iedere deelnemer ontzettend gedreven was om tot een goed resultaat te komen. Ook het geven en ontvangen van feedback in deze setting werd door mij als erg prettig ervaren. Het spelen van de game zette mij in ieder geval wel op een spoor tot denken in wat een klant belangrijk vind en hoe een klant zich voelt bij bepaalde benaderingen. Ik zou deze game dan ook zeker aanbevelen om samen met het hele team te spelen.

Colinda Kaptheijns

 

Ik wens veel bedrijven dit spel toe om net als ons in te mogen zien wat je met z'n allen kan bereiken voor de klant en jezelf. “Samen voor de klant” Fantastische leuk spel om actief met je team te onderzoeken wat je er voor moet doen om de klant voor je te winnen en te behouden. Het belangrijkste is, je doet het samen. Het heeft ons veel inzicht gegeven en je merkt als je samen echt iets wilt, dan lukt het ook.

Teamleider

 

Ons Management team heeft met veel plezier de game Klant erger je niet gevolgd. Niet door het leren van saaie regels en tips uit een boekje maar op een veel leukere en spannende manier; namelijk door de game te doen. Hierdoor beleef je de klantervaring en wat te doen om de klant te ontzorgen en voor je te winnen!

Teamleider

 

De business game 'Klant erger je niet!' waaraan ik laatste deelnam, heeft mij zeer positief verrast. De goede organisatie en inrichting, net als jouw stevige en inspirerende leiding, maakten de game tot een mooie vorm om teamvorming, teamdynamiek, mijn rol hierin en kansen voor de toekomst te ontdekken. Een leuke en zinnig tijdsbesteding voor elk team en een mooie tool voor managers die teams/medewerkers willen ondersteunen in ontwikkeling en groei.

Regiomanager Teamleiders.nu

 

Ik vond het spel een leuke nieuwe manier om zelf de klantervaring te beleven en te optimaliseren door als front- en backoffice effectiever samen te werken. Goed ook om te zien dat je door samenwerking en delen van kennis betere resultaten kunt behalen.

Manager klantenservice bij een gemeente

 

Enorme eye opener voor zowel de onderlinge teamverhoudingen als ook de directe commerciële impact vanuit de diverse disciplines op de klantentevredenheid, en dus ook een hogere omzet! Bewustwording door zelf ervaren en doen, waardoor vanaf het eerste moment niet alleen de relaties tussen en competities van de andere deelnemers heel duidelijk worden, maar ook je eigen kwaliteiten en valkuilen naar voren komen. Heel interactief, creëert een ontspannen, en toch zeer effectieve, manier van in korte tijd heel veel nieuwe inzichten en ervaringen opdoen. Zet daardoor ook direct aan tot concrete actie en verandering.

Consultant in de wereld van hospitality

 

Opdrachtgevers aan het woord

“We hebben Klant-Erger-Je-Niet met alle medewerkers van ons bedrijf gespeeld en iedereen was heel actief en fanatiek bezig. Een echte aanrader om helder in beeld te krijgen wat klantgerichtheid inhoudt en hoe je dat in de haarvaten van je bedrijf kunt verweven.”

Wim Kusters, Markerteer, Business Lease Nederland

 

“Hoe krijg je bij 150 medewerkers tegelijk helder wat CRM voor onze organisatie betekent? Met het spelen van Klant-Erger-Je-Niet is dat in één avond op speelse wijze duidelijk geworden. Over deze sessie zal nog lang nagesproken worden.

Danielle van der Zee, CRM Specialist, Rabobank

 

"Klant-Erger-Je-Niet is leerzaam, dynamisch en inspirerend. In een heel korte tijd zie je hoe belangrijk het is om de vraag van je klant goed te kennen en je processen hierop in te richten.”

Wendy Verdenius, programmamanager dienstverlening, Gemeente De Bilt