Ge´nteresseerd in hoe en hoe vaak over u wordt gesproken of wilt u de effectiviteit van uw Webcare team meten? Wij brengen het voor u in kaart.
Submenu

Social Media

 

Meten is weten geldt ook voor Social Media.

  • Wordt er over ons gesproken?
  • Zo ja, hoe vaak en waarover?
  • In welke media?
  • Positief of negatief?

 

Is social media voor ons belangrijk en hoe komen we daar achter?

Een vraag die steeds vaker worden gesteld en waar door ons een concreet antwoord  op is te geven. Na deze eerste analyse en als men van de schrik is bekomen is de volgende vraag vaak : "hoe gaan we hier nu mee om?" Niets doen is geen optie.

 

Hoe richt je een effectief Webcare team in?

  • Zijn er duidelijke richtlijnen?
  • Is er een Social Media beleid?
  • Welke media gaan we volgen?
  • Wat is goede ondersteunende software?
  • Welke rapportages verwachten wij?
  • Wanneer zijn we succesvol?

 

Meten van de effectiviteit van het Webcare team

Quality Support heeft een audit ontwikkeld die antwoord geeft op de vraag: hoe effectief is ons Webcare team? Zowel de kwantitatieve als de kwalitatieve aspecten worden gemeten op eenmalige basis of als continuproces,

 

Wilt u meer weten?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over deze nieuwe en innovatieve dienst!